دانلود ترجمه مقاله: کمپین یا کارزار بازایابی مدیریت ارتباط با مشتری -⭐️⭐️⭐️
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

ترجمه مقاله: کمپین یا کارزار بازایابی مدیریت ارتباط با مشتری

ترجمه مقاله: کمپین یا کارزار بازایابی مدیریت ارتباط با مشتری

ترجمه-مقاله-کمپین-یا-کارزار-بازایابی-مدیریت-ارتباط-با-مشتری

نوضیحات:
مقاله ترجمه شده کمپین یا کارزار بازایابی مدیریت ارتباط با مشتری در قالب فایل word و در حجم 19 صفحه، به همراه مقاله زبان انگلیسی مربوطه.

عنوان اصلی مقاله:
Beyond the Target Customer: Social Effects of Customer Relationship  Management Campaigns
سال چاپ: 2017
منبع:
American Marketing Association

بخشی از متن ترجمه:
تمرکز کمپین های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به طور سنتی بر روی به حداکثر رساندن سودآوری مشتریان هدف می باشد. نویسندگان نشان می دهند که در سازوکار تجاری توسط شبکه های خارجی، مشخص شده، یک کمپین CRM که هدف آن تغییر رفتار مشتریان خاص است از طریق شبکه اجتماعی گسترش می یابد، در نتیجه بر رفتار مشتریانی که هدف ما نیستند، نیز تاثیر می گذارد. با استفاده از یک آزمایش میدانی تصادفی از تقریبا6000 مشتری از یک ارائه دهنده مخابراتی تلفن همراه، متوجه شدند که ارتباطات اجتماعی، مصرف مشتریان هدف را افزایش می دهد و با احتمال کمتر و علاوه بر این با توجه به کمپین هایی که به هدف نرسیدند، هیچ مشوق مستقیمی به مشتریان ارائه نمی دهد. نویسندگان ضریب اجتماعی را 1.28 برآورد می کنند. یعنی تاثیر کمپین در ارتباطات درجه اول از مشتریان هدف، 28 درصد از تاثیر کمپین در مورد مشتریان هدف است.
دانلود فایل

این فایل با کیفیت بالا برای ارائه تهیه شده است

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336

برای کسب درآمد از فروش جزوه ها محتوا های دانلودی ویدئو ها و پاورپوینت ها و تحقیق های خود روی عکس زیر کلیک کنید

دانلودترجمه مقاله: کمپین یا کارزار بازایابی مدیریت ارتباط با مشتری , دانلود فایل ترجمه مقاله: کمپین یا کارزار بازایابی مدیریت ارتباط با مشتری , دانلود رایگان ترجمه مقاله: کمپین یا کارزار بازایابی مدیریت ارتباط با مشتری  ,  ترجمه مقاله: کمپین یا کارزار بازایابی مدیریت ارتباط با مشتری, سایت دانلود ترجمه مقاله: کمپین یا کارزار بازایابی مدیریت ارتباط با مشتری , بهترین کیفیت ترجمه مقاله: کمپین یا کارزار بازایابی مدیریت ارتباط با مشتری , فایل ترو تمیز و قابل ارائه ترجمه مقاله: کمپین یا کارزار بازایابی مدیریت ارتباط با مشتری , ترجمه مقاله: کمپین یا کارزار بازایابی مدیریت ارتباط با مشتری قابل ادیت , ترجمه مقاله: کمپین یا کارزار بازایابی مدیریت ارتباط با مشتری قابل ویرایش , منبع ترجمه مقاله: کمپین یا کارزار بازایابی مدیریت ارتباط با مشتری , منابع ترجمه مقاله: کمپین یا کارزار بازایابی مدیریت ارتباط با مشتری , دانلود ترجمه مقاله: کمپین یا کارزار بازایابی مدیریت ارتباط با مشتری  با لینک مستقیم ,  خرید, خرید و دانلود ترجمه مقاله: کمپین یا کارزار بازایابی مدیریت ارتباط با مشتری آپلود عکس



:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: